fav song :-

Well this is myblog,where the stories is about
MyLIFE, My FAMILY ,MySIBLINGS,
MyBOYFIEEE,and MyFRIENDS

MyBeloved Boyfieee


Ohh gosh,where should i start ?Ok lets started BISMILLAHHIRAHMANNIRAHHIM 
Hahahaaa,ok this is mystory and myboyfieee <3 
aku da kenal si azim ni da lama, kenal dalam facebook,everyday kot text aku,call aku :)
tapi aku buat bodo je,ye la kenal dalam fb kan ?mana boleh caye sangat :)
hahaa,dah tu hari2 dia dok kacau aku,aku pun layan laa..layan punya layan satu hari ni dia ajak aku jumpa pada hari 21 feb 2011 :)aku pun ok laa kalau tak nak jumpa 20 feb ,pastu ta jadi sebab kami dua2 bangun lambat mana tak nyaa dia wc ngn aku sampai kul 9am gila gempakkk,penat uhhh tapi apeda hal ?dia punya pasai kan :)lepas tu esok tu la kami plan nak jumpa :)aku janji pulul 12.30 tp aku sampai pukul 4.30 ;( lama gilaaa die tunggu aku,sanggup pulak tu tunggu aku,FIRST DATE kot time tu,tapi dia snggup tunggu aku..walaupun die asyik cakap aku macam kel (hahahha)
(AZIM thanks so much tunggu i)lepas tu kami pun jumpa,da la dress up aku time tu mcm bodo gila laaa!hahaa:)
mau tamau kuaq jugak nak jumpa mamat ni ;)bila da jumpa pusing la satu kl,melepak sana sini.Dia ikut ja juboq aku nak pi kemana pun .But time kat pavi tu best hahahaa (ada la story kami )time tu la aku suka dia,idk how to said to him tht
i love him so muchhh !U,re my only one <3 suara dia ,senyuman dia,layanan dia membuatkan aku jatuh chinta pada kau (wooooowww)
Dont ever &ever leave me !
   Act banyak nak cerita tapi tak larat nak type,nanti ok :)