fav song :-

Well this is myblog,where the stories is about
MyLIFE, My FAMILY ,MySIBLINGS,
MyBOYFIEEE,and MyFRIENDS

Ohh Ginaaaaaaaaaaaa :'(

Wooow,Rock babee!
orite her name is Nur Nagina!
She's Mineee !
Ginaa thanks a lot u always with me :)akk tade adik prmpuan kan
so kamu la adik akk,da mcm adik kandung akk da!
ape prngai baik buruk akk just gina je tau 'You're special to me Gina !
pasal gina buat salah dgn hasix tuu just you dgn hasix ok.
memang la semua manusia ade wt salah and berhak dapat peluang kedua
and patut dimaafkan gina,its so k .Dont worry ok.
Akak always lovee you orite,jangan sedih.
Thanks support me sygs <3
Thanks pujuk kakk time akk tenga nagis :(
Thanks Gina wt akk senyum :)
Gina always bg akk semangat (;
Thanks ajak akk to join dance with youu(im happy)
Thanks a Lottttttttttttttttttt BABYYYYYYYYYYYYYYYYYY!
Jangan tinggal kakak!And dont ever lost cntact with me !pls ok!!!!!!!!